Morpheus
01-20-2016, 08:48 PM
Kedves Barátaim!
Szeretett Landrover Defenderemtõl megválok. Az ok egyszerû: nem tudom kihasználni.
Igazi túlélõ autó, eredetileg egy mongóliai utat terveztem vele. 110-es, 5 személyes, szívódiesel. Nagyon rendben van. Nem az elsõ Landroverem és lehet, hogy nem is az utolsó, de most egy idõre kiszállnék.
Az elõzõ tulaj garázsban tartotta és csak a telkére járt. Én a Cserhát hegyei között használom napi szinten. Mivel egyedül élek egy tanyán a kisfiammal, így mindig ügyeltem rá, hogy biztonsággal hazavigyen. Folyamatosan szervizeltük a család szervizében. Legutóbb új kerékcsapágyakat kapott, új osztómûvet, kuplung munkahengert. De új a termosztát, radiátor és az akkumulátor is benne.
Olajat nem eszi és valóban hét liter a fogyasztása. Állandó négykerék meghajtás, difizár és felezõ. A felezõvel szántani lehetne. Vonóhorog, kultúrált belsõ.
Elõnyeit, felszereltségét nem sorolom, de valóban alacsonyabb a fenntartási költsége, mint egy nívának! Hibái: A fûtés – mivel sivatagi verzió – elég gyenge, de adok hozzá egy méter különleges, 12 voltos Infra fûtõ filmet (64 watt) amit csak be kell szerelni.
Az utóbbi idõben átépítettem hosszú túrázáshoz, a hátulsó részben aludni, lakni lehet.
Négy új terepgumival és négy jó országúti gumival adom, természetesen mind felnin, plusz a pótkerekek.
Mélyen ára alatt: 1.800.000-Ft
Inkább ismerõsnek adnám, de jövõ héten felteszem a hasznaltauto.hu-ra. Ott ilyen állapot-érték arányú kocsi nincs, így hamar gazdára fog találni. Ha érdekel, keress gyorsan.
Szeretett Landrover Defenderemtõl megválok. Az ok egyszerû: nem tudom kihasználni.
Igazi túlélõ autó, eredetileg egy mongóliai utat terveztem vele. 110-es, 5 személyes, szívódiesel. Nagyon rendben van. Nem az elsõ Landroverem és lehet, hogy nem is az utolsó, de most egy idõre kiszállnék.
Az elõzõ tulaj garázsban tartotta és csak a telkére járt. Én a Cserhát hegyei között használom napi szinten. Mivel egyedül élek egy tanyán a kisfiammal, így mindig ügyeltem rá, hogy biztonsággal hazavigyen. Folyamatosan szervizeltük a család szervizében. Legutóbb új kerékcsapágyakat kapott, új osztómûvet, kuplung munkahengert. De új a termosztát, radiátor és az akkumulátor is benne.
Olajat nem eszi és valóban hét liter a fogyasztása. Állandó négykerék meghajtás, difizár és felezõ. A felezõvel szántani lehetne. Vonóhorog, kultúrált belsõ.
Elõnyeit, felszereltségét nem sorolom, de valóban alacsonyabb a fenntartási költsége, mint egy nívának! Hibái: A fûtés – mivel sivatagi verzió – elég gyenge, de adok hozzá egy méter különleges, 12 voltos Infra fûtõ filmet (64 watt) amit csak be kell szerelni.
Az utóbbi idõben átépítettem hosszú túrázáshoz, a hátulsó részben aludni, lakni lehet.
Négy új terepgumival és négy jó országúti gumival adom, természetesen mind felnin, plusz a pótkerekek.
Mélyen ára alatt: 1.800.000-Ft
Inkább ismerõsnek adnám, de jövõ héten felteszem a hasznaltauto.hu-ra. Ott ilyen állapot-érték arányú kocsi nincs, így hamar gazdára fog találni. Ha érdekel, keress gyorsan.