A. L. Ias
BoV átalakítás III
by
, 07-24-2013 at 12:59 AM (10560 Olvasó)
A elsötétítést függönyökkel oldottam meg, amit átmeneti jelleggel drótsínre fûztem. A drótot a karosszéria mûanyag elemeit átfúrva rögzítettem. A végleges megoldáshoz hajlékony függönypálcát keresek, bovdenházhoz hasonlót. Olyat ami egyenes, de ha véletlenül megrántom a függönyt, akkor rugalmasan hajlik hozzá. A drót átmenetileg megtette, de nyúlt és hamar lógni kezdtek a függönyök. Egy függöny került az elsõ szélvédõhöz, a macskapadláshoz rögzítve, erre lehetett feltenni nappal, vezetéskor. Kettõ az elsõ ajtó szélességében, ezek is a macskapadlásra kerültek nappal. A két oldalsó a B oszloptól a kocsi végéig húzódott, ezeket a C-D oszlop közé húztam hátra vezetéskor, és egy a hátsó szélvédõ elõtt, az egyik oldalra kihúzva és tépõzáras rögzítõvel összefogatva. Egész jól sötétített, a keleti oldalon sem volt zavaró a reggeli fény.
Függönyhossz hátul, dobozok nélkül
Függönyhossz elõl, dobozok nélkül
Függönyhossz hátul, matraccal
Függönyhossz elõl, matraccal, és a sokoldalú macskapadlás
Nagy találmány (szintén egy videóban láttam) a plafonra rögzített háló. Abban sok minden elfér (wc papír, LED lámpa, éjszaka a telefon, stb.) és mindig kéznél van. A kocsi adottsága a hátsó ülések felett és hátul két oldalt található rekeszek, azok is sok mindent elnyeltek és könnyen hozzáférhetõek voltak.
A plafonhoz rögzített háló
Amin mindenképpen változtatni fogok az a dobozok mérete és a függöny rögzítése.
Amit mindenképpen fejlesztek az az elektromos rész, féltettem az akkut. Külön kábel behúzása a hátsó részbe szivargyújtó elosztóhoz. Inverter rögzítése, akku(k) beépítése, belsõ világítás kiépítése.
Amivel kezdeni kellene valamit az a dobozok anyaga. Az OSB lap folyamatosan forgácsolódik, ezáltal mindent apró faszilánk borított. Talán a rétegelt lemez jobb választás lenne.
Amit hozzátoldok az egy elõ-sátor lesz, amiben végre állva lehet átöltözni.
Röviden talán ennyi. Kérdésekre szívesen válaszolok.