0

Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Félre ne érts! Semmi bajom a Nivával. Sõt! Állat terepgumikkal és a rövid tengelytávnak köszönhetõen nagyon jó adottságai vannak és nehezebben ül fel, mint mondjuk a hosszú Humvee. A T3-at azért hoztam fel, mert szintén olcsó és jó. Viszont a raktérben ki lehet alakítani fekvõhelyeket, alattuk tárolórekeszeket, felettük hálós polcokat, stb. és még ha valaki nem is tesz bele lemezelést 5 centis kõzetgyapottal meg rétegelt falemezborítással nagyon komfortossá és jól szigeteltté lehet tenni kis pénzbõl. Aztán már akármire meg bármire...
Stay calm & never quit. - tulelniatermeszetben.blog.hu
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Igazat adok! Ismert is ilyet csak az nem öszkerekes volt.
Na jó de mire kell a jármû? Mikor kell elhagyni a jól berendezett otthonunkat, fõleg ha némiképp fel is szereltük amivel kell?
Aztán amikor tényleg el kellene húzni, akkor lesz kijárási tilalom, és zárja le a katonaság az utakat és állít le mindenkit az ellenõrzõ pontokon.
Errefelé a Bükk-hegység elég jó rejtekhelynek tûnik, pedig nem az.
Az ember nem tud úgy elmenni a világ végére hogy valakivel okvetlenül ne találkozzon. A tények azt mutatják hogy minél messzebb megyünk egy lakott helytõl, annál közelebb jutunk egy másikhoz.
A második világháború idején a Bükk minden részében, kivétel nélkül katonák voltak, errõl tanúskodik a sok légvédelmi lõállás maradványa, amelyeket látótávolságban létesítettek. Elbújni ott ahol ennyi ember van, lehetetlen.
Nem azt mondom hogy ez legközelebb is így lenne, de az ziher hogy a városokat lezárnák és megakadályoznának vele mindenféle menekülést.
Legfeljebb akkor lenne értelme elhúzni a csíkot, ha van valamilyen még jobban berendezett "harcálláspont" amely felderíthetetlen az erdõt hivatásszerûen ismerõk, gondozók részére. Barlang? A barlangászok mindet jobban ismerik, biztos vagyok benne hogy az összes tele lenne mikorra eszünkbe jutna elfoglalni.
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Én nem is menekülésre gondoltam elsõsorben, de elõfordulhat, hogy el kell menni felszerelésért, vagy messzebb kell menned a tüzelõért, vagy gyorsan el kell jutni a-ból b-be. sokmindenre jól jöhet egy jármû.
Egyszer olvastam valahol, hogy a Vietnámi háború idelyén az amik szétbombáztak minden utánpótlás vonalat, de nem számoltak arra hogy a vietkongnak van csoda szállító jármûve, bambusz vázat kötöttek a biciklikre így akár 2-3 mázsa hadi anyagot is tudtak vinni vele egy "macsétával" vágott ösvényen.
Tehát nam árt ha van egy jó öreg elnyûhetetlen csepel bicaj is otthon![]()
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Nem biztos, hogy hülyeség amit hallottál, mert pl. az IFA sem teherautónak készült eredetileg, hanem rakétaszállítónak. Visszatérve a témához, cél szentesíti az eszközt. Nem mindegy, hogy mire kell a jármû. Ha csak vadászni gyülytögetni jár az ember a közeli mezõre erdõbe akkor jó a ló az öszvér vagy kerékpár is. A motoros jármû hangos is és üzemanyagot is fogyaszt ami gebasz esetén aranyárban lesz. Viszont ha menekülõre kell fogni és fõleg a családdal akkor egy szívódiesel kisbusz, lehetõleg 2000 elõtti. A legtöbb a nyers növényi olajtól a fáradt motorolajig mindennel megy és rengeteget lehet bele pakolni és "sátornak" sem utolsó
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Chupakabra: Ne felejtsd el, hogy a város elhagyása nélkül is szükséged lehet egy ilyen jármûre. Csak emlékezz '56-ra meg a forradalmárokra a körbezárt Budapest utcáin. Sebesültszállítás, riadólánc, gyors helyváltoztatás, átcsoportosítás...soroljam még?
De, ha csak abba belegondolsz, hogy mennyi gyalog Kõbányáról Szentendrére kimenni mondjuk a rokonokhoz meg egy crossmotorral, Nivával, vagy T3-sal -mégha tegyük fel dugó is van...
Stay calm & never quit. - tulelniatermeszetben.blog.hu
Ez így igaz. Ha csak közlekedni kell, akkor egy enduró motorra szavazok. Azzal bárhova el lehet menni. Tulképpen némi csomaggal is el lehet látni. Pl forgalmi akadályok között, gépkocsik elõl lezárt területeken keresztül, stb.
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Háború után a falisi cserebere fontos jármûve volt a bicikli. Ma is legcélszerûbb jármû, elõl-hátul kosárral és két nagy esco táska![]()
Két átlagos biciklivel el lehet vinni egy öt méteres gerendát, vagy nagyobb fatörzset is. Csak a kormányoknál és a nyergeknél kell felkötni. Igaz felülni nem lehet, de idõ van. A net tele van a mit bír a bicikli képekkel. Üdv
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Trabant vagy Mad Max Interceptorja?
trabant or interceptor.jpg
Stay calm & never quit. - tulelniatermeszetben.blog.hu