Újrakezdtem, nehezebb fokozatban.

Mindegy kit hagysz ott meghalni, ha újrakezded az a karakter is választható lesz, fegyverek nélkül, de a már összeszedett XP pontokkal és felfejlesztve.

Nyugodtan mehet is a nehezebb fokozat, mert az elején még a béna fegyverekkel is könnyen bedarálható az ellenség. Karcolásokkal át lehet vészelni a csatákat.

Így másodjára már azt is tudom hogy melyik karaktereket nem szabad felvenni a csapatba, illetve melyiket kell elküldeni amint elõkerül valaki más helyette.

A játék most is érdekes, már csak azért is, mert sok küldetésben van több választási lehetõség. Rögtön a másodiknál van egy döntés, hogy 2 probléma közül melyiket akarod megoldani. Érdekesség, hogy bárhogy dönthetsz, de az egyiknél sokkal több ártatlan áldozat lesz, szóval van következménye. Ráadásul ha nem azt választod, akkor a másik csapat elég hálátlan lesz, illetve a fõbázison szó szerint leb.sznak érte.

Meg van egy küldetés ami szükséges a továbbjutáshoz, de van egy rab akinek a segítségét kell kérni, de õ csak akkor segít, ha szabadon engedjük utána. Elsõre nem engedtem szabadon. Most másodjára viszont igen. Ennek viszont az lett a fojamánya, hogy behívott a parancsnok és jó nagy fejmosást és fejtágítást kaptam érte, hogy a Ranger-ek nem engedhetnek csak úgy szabadon egy foglyot, mert milyen dolog már az, mert a morál, és különben is a szabályokat be kell tartani.
Oké, de akkor ott a kérdés, hogy ha egy Ranger megígér valamit, akkor megszegheti a szavát és hazuggá válhat?

Ha ez valóságban történne, biztosan megkérdeztem volna ezt. Fõleg hogy az elítélt csak valami részegeskedõ hülyeségért volt lecsukva, viszont emberek élete múlt azon hogy segít-e vagy nem.

Az elsõ végigjátszáskor az õrült szektásokkal egyezkedtem, épp csak nem vittem végig azt a küldetést, mert nem akartam nekik segíteni. Most viszont megtaláltam a Milícia fõhadiszállását és nekik segítek. (Igaz, kinyírtam egy rakás emberüket elõtte, amiért nem voltak túl boldogok, de ez van. Mivel jó fegyvereik voltak, így az lett a halálos ítéletük.) Meg nem hittem volna hogy megtalálom a bázisukat és hogy ilyen jó fejek, de segítettem nekik egy csomót, úgyhogy most már szent a béke.

A bázisuk amúgy eléggé stílusosan van kidekorálva. Bejövõs.



Mivel más utakon járok mint elõször, így elég sok az új küldetés is. Illetve találtam egy másik karaktert aki a csapatommal akart tartani. Úgy tudom hogy egy milicista is jöhet majd késõbb, bár még nem tudom hogy a másikat lecserélem-e rá. Valószínûleg egy milícia tag jobb lövõ mint egy kóválygó indián nõ, de majd kiderül. Az indián nõ se rossz karakter és õ is tud harcolni, szóval lehet hogy megtartom.

Illetve a már felfejlesztett karakterek is többet látnak a térképbõl, sokkal több rejtekhelyet és falut találnak meg. Az egyik helyen például találtam egy rakás robotot, holott mikor elõször játszottam, akkor a robotok még nem jutottak be a kanyonon belülre, csak kívül voltak. Másodszorra viszont már átjöttek. Meg elsõre nem nyírtam ki az idióta fickót aki a játék legvégén bekavar. Most amint meglátom, szétlövöm majd a fejét egy vadászpuskával. Így a történet jóval másabb lesz. És volt egy lány akit kinyírtak a robotok, õt most minden áron meg akarom majd menteni. Elsõre is megpróbáltam, de nem sikerült és vissza kellett mennem a szüleihez, elmondani a rossz hírt. De másodszorra sikerülni fog a mentõakció!