0

Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Háááát.... Nem védi semmi a fényszórókat, alig lehet kilátni az ablakokon, és ilyen felni-abroncs párosítással nem nagyon kell terepre menni...
Végre esik a hó , eljött a Nivea ideje![]()
IMG_2345.JPG
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Jó ez, talán annyi hogy a felsõ 4 lámpából a két szélsõt kiforgatnám 90fokkal, hogy ne kelljen kiszállni vagy fordulni, ha oldalra szeretnél kilátni. Vagy forgatható?
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Jó is a kis Nivea, nekünk is van![]()
Egy http://www.youtube.com/watch?v=vYFcB4rDCsU ilyennel volt szerencsém tegnap csapatni egyet terepen kb 30 centis hóban, nem volt semmi élményA Persze sikerült egyszer megfetetni, de hát na
![]()
A barbarizmus az emberiség természetes állapota. A civilizáció természetellenes. Nem egyéb, mint a körülmények hóbortja. De végül is mindig a barbarizmus gyõzedelmeskedik.
Családnak cuccokkal jó lehet, fõleg ha lenne belõle terep verzió, hogy ne csak sima felületen lehessen menni vele.
hummer.jpg
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Nekem nem kéne hummer.... Alapjáraton kb 15 litert eszik, ha odalép az ember, 28-30-at is. Ráadásul ehhez képest kicsi a tank. Egy ismi panaszkodott, bár ettõl még szereti.
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Hummer? Eredeti katonai változat szerintem magánembernek használhatatlan. Széles, nehéz, zabálja az üzemanyagot. Mindössze 4 férõhely, pici plató.
A polgári változatnak mûszakilag semmi köze a katonai változathoz. Tudtommal tömegterméknek számító Chryler alváz és futómû, erre biggyesztettek egy szögletes díszletet meg egy hummeres hûtõrácsot. Ez sem különb mint a többi túlsúlyos kávéházi terepjáró.
Ennél idehaza többre tartanék egy platós Nívát. Ezekbõl annak idején a Békés megyei dinnyéseknél jó néhányat láttam. Nyugati importból jöttek, 1,7-es Ford motorral.