0

http://www.goodyear.eu/hu_hu/tires/4x4/wrangler-at-r/
http://www.goodyear.eu/hu_hu/tires/4...p-all-weather/
..ilyesmit...a lényeg,hogy ne legyen kopott...no nem azért mert a rovátka "kapaszkodik"....mert nem kapaszkodik....hanem mert a kicsi rovátkába beleragad a sár és nincs súlya az 1-2 mm-es sárnak,hogy kidobja a centrifugális erõ..nem tud "tisztulni" a gumi...nem kell széles gumi sem,csak amit gyárilag szerelnek az autóra...
Ha elakadsz...az elsõ dolog...ne erõltesd...szállj ki nézd meg mi a helyzet...ha nem vészes próbálgasd elõre hátra,normál gázadással,közben picit forgasd a kormányt...
...ha már van egy méteres "csapásod"....akkor elõre és hátra...próbáld meg csutka gázzal lendületbe hozni...általában sikerül...ha nem próbáld másik irányba....azt azért folyamatosan ellenõrizd,hogy az alja ne üljön fel,mert akkor a vontatás is problémás lesz....Csatolmány 5097...de cicák szeretik az all -Terrain gumit...
Last edited by Doom; 02-21-2015 at 05:17 AM.
Thumbs Up |
Received: 21 Given: 59 |
"Hajszolom a tudást, de õ mindig gyorsabb nálam!"
lehet, hogy amin te járkálsz az szar, de van hatmillió féle mintázat és gumikeverék minden gyártónál, a GY-tól a kingkong-limlom kínai noname-ig.
Általában jobbak aszfalton, mint terepen (az ilyennel szerelt izékkel 90%-ban nem mennek le az aszfaltról) de vannak kivételek. Majd a szaktárs vesz olyan gumit ami az õ használatának megfelel. az autó amit vett amúgy is stock - nem offroadra való, hanem kicsattogni a lõtérre földúton/gravelen. Arra meg számos AT gumi jó, és akkor nem kell a berregést hallgatnia aszfalton, és nem koptatja el a szép rücsköset párezer km alatt.
Az AT gumi ésszerû kompromisszum.
Last edited by pappito; 02-23-2015 at 07:53 AM.
Thumbs Up |
Received: 1 Given: 0 |
azért tegyük hozzá hogy olyan gumit nem mutatsz nekem ( szögesen kívül ) ami nem csúszik jégen és letaposott havon.
Thumbs Up |
Received: 200 Given: 234 |
A svédek nem véletlenül használnak a személyautókon is szöges gumikat, valóban csúszós úton mással esélyed nincs. Mondjuk olyan idõben meg csak az induljon el akinek nagyon fontos dolga van.
De mintha elkanyarodott volna a téma, Londonercsecse egy szóval nem írta, hogy offroad versenyre készülne, mert akkor már az autóról is le kellett volna beszélni. Szvsz egy sima all terrain gumival jó leszel vegyes felhasználásra és nem extrém terepre
Télre meg téli kell, ennyi. Ja a széles felni-gumi meg felejtõs hacsak speckó felhasználásra nem szánod mivel azokat leginkább dísznek teszik fel a városi cirkálókra, cserébe drágább és a fogyi is megugrik. Inkább a gyári méretben vegyél abból a pénzbõl egy jobb minõségû gumiszettet!
Kérem valaki segítsen!..hogyan alakul a kötelezõ biztosítás,ha..
jelenleg személyautó van B10
3,5 tonna alatti kétszemélyes kisteher lenne (pl citroen berlingó)
átvihetõ e a bónusz,milyenek a díjak? kell menetlevél ha magánszemély.magáncélra használja? elõre is kösz!
Thumbs Up |
Received: 151 Given: 4 |
Magánszemélynek magáncélra nem kell menetlevél a 3,5t-nál kisebb jármûre.
A menetlevelet arra találták ki, hogy ha gazdasági társaságként a költséget elszámolod, akkor a jármû futását tudd mivel igazolni. Egy köteg borítéknál ezt számlával igazolod, de az üzemanyagköltségre nem elég a molos számla, az is kell, hogy a gazdasági tevékenység során mikor és hogyan használtad fel azt az eszközt (jelen esetben az üzemanyagot és az amortizációt), amely értékével csökkented az adóalapod, és ami után visszaigényeled az áfát.
Amúgy a berlingo és társai nem túl jók, ha rendes autónak akarod használni. Azért mondom, mert azt is használok a melóban. Egy sima dobozos pickupot kizárólag rakodhatóságban nyomnak le (alacsonyabb fenéklemez, oldalajtó, és minimálisan nagyobb raktér), ám ez utóbbi lehet ötszemélyes is, és azért mégis jobban autó formája van. Hasonló célra megfelelhet még a régi nissan patrol, vagy bármelyik 7ülésessé varázsolható nagy kockaterepjáró.
A berlingo kategóriájú kisteher akkor jó választás, ha tényleg teherszállításra akarod használni. Pl. egy rotációs kapát csak akkor tudsz betenni egy pickupba, ha leszeded a kormányt. De ezért a kompromisszumért cserébe ha többször használod autóként, mint málhásszamárként, akkor jobban megéri.
Last edited by Dream_walker; 02-24-2015 at 06:20 PM.
Thumbs Up |
Received: 1 Given: 0 |
és tegyük hozzá hogy gyenge a futómûve és nem gömbfejet cserélsz pár ezer ért hanem komplett lengõkart 30 ezerért. a hátsó híd rendszerint megrogyik a csapágy berágódik rajta. javítás 100 e.
nekem volt 2,0 HDI ezeket leszámítva jó kis kocsi volt
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Ha másik autó helyett veszed és nem mellé akkor egyszerûen átviheted rá a bónuszt, az üzembentartóhoz kötõdik, amennyiben az elõzõ szerzõdésed 2 évnél nem régebben szûnt meg. Az okozhat gondot, hogy teherautó besorolású a jármû, ami más jármû kategória, de a tájékoztatók nem említették kizáró oknak az átvitelnél.
A sok krákogóra meg ne hallgass!Sok örömöd lehet egy ilyen kategóriájú autóban. Egy személynek még mobil lakásra is alkalmas kis kompromisszumokkal. 6 éve használok egy Renault Kangoot, vadkemping alatt laktam is benne. Természetesen ennek az autónak is hibái és gyengéi, de karbantartással megelõzhetõek a súlyosabb problémák. A teherautó elõélet sajnos rossz ómen, a megszámlálhatatlan kilométer és (ki)spórolós karbantartás jellemzi a többségüket.
Az elõnye, hogy nem drágább az üzemeltetése, mint egy személyautónak, de jobb a helykihasználása. Arra készülj fel, hogy a teherautó mivolta miatt jobban fognak szívózni veled. Kezdve a drágább megyematricával (B2 kategória), folytatva a folyamatos ellenõrzéssel (mert nincs ráírva, hogy magánszemély üzemelteti és menetokmány ellenõrzést akarnak tartani), egészen az autóstársak utálatáig (mert benned is az agresszív fehér furgonost látják).