0

Thumbs Up |
Received: 151 Given: 4 |
Nem mondtam, hogy nem jó kocsiDe ez a kategória nem véletlenül fut haszongépjármû néven. Ha hasznot tudsz termelni vele, akkor az ellensúlyozza a személyautókhoz képest néha nagyon zavaró hátrányokat. Itt a haszon lehet az is, hogy a rotát egyben betolhatod, nem kell szétszedni
Ha valaki egy személyautót akar, amit néha használhat komolyabb rakomány szállítására, akkor nem ez a legjobb választás, ennyiHa egy teherautót akar, amivel néha csak kirándulni vagy moziba megy el, akkor okés
Az autóstársak utálatát meg meg lehet elõzni egy olyan matricával, amire ráírod, hogy sürgõsségi pálinkaszállítás, ittasellátó, vagy hasonló![]()
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszon...siness-8720814
..ezzel szemezek ( a berlingót csak példának írtam)...most ugyanilyen motoros személykocsim van,320000 van benne,jól bírta eddig...lassan mennie kell,addig amíg szép.... hát nem tudom ,a képekrõl nem tûnik leharcoltnak és elérhetõ az ára....ami tetszik,hogy anélkül,hogy a rácsot eltávolítanánk az anyósülésnél meg lehet hosszabbítani..és tényleg lehet aludni benne...gyakorlatilag ebbe az összes batyunk elférne..ha költözni kell...ez az 1,2 benzinmotor meg elpusztíthatatlan,arról nem is beszélve ,hogy keveset eszik....
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Azt azért kalkuláld bele, hogy egy ilyen autót vezeti olyan, mintha konyhakredenccel közlekednél. Nagy függõleges felületei vannak, hatalmas a légellenállása. Ezáltal a nagy sebességrõl és a menetdinamikáról le kell mondanod. Elõzni csak hátszélben lejtõn lehet (kis túlzással). Ekkora kaszninak gyenge az 1,2 motor véleményem szerint. Városi szaladgálásra jó, országúton kevés. Ha ezekkel a kompromisszumukkal együtt tudsz élni beválhat. A hirdetésben szereplõ km inkább vicc kategória. Céges autóban évi ~12600 km? egy személyautóban ennyi az átlagos futás. Ez csak veszteséget termelt így a cégnek. Én egy 100e-vel megtoldanám képzeletben. Remélem csak én vagyok ilyen pesszimista...
Sok sikert, bárhogy is döntessz!
Ilyen alapon a kétüléses, rácsos corsa és cayanne a haszon termelésére szolgál, nem adóelkerülésre.
Nekem a felsoroltakon kívül jól jött a tolóajtó a gyerek mellett, sokkal kezelhetõbb egy 120 cm-es ajtónyílás, mint egy 60 fokban kinyitott ajtó "rése". A zárt kaszni eltakarja a benti cuccot, nem hívogató zsákmány, mint egy nyitott platón. Rotációs kapát nem szállítottam benne, de a Piaggio Liberty robogóm belefért. Tesóm viszont szórólapozáshoz inkább egy kombi Vectra B-t választott, mert inkább kellett a széles, mint a magas rakodótér. Az biztos, hogy a merev tengely sokkal jobban ráz hátul mint egy független vagy csatolt hosszlengõkaros felfüggesztés. Az ülõlapok is rövidek és kemények. De be lehet vele állni bármilyen mélygarázsba, nem esik bele a magasságkorlátozásba. Hossza csak 4m, könnyû vele parkolni. Viszont egy kemping budit betéve akár a forgalmas parkoló közepén is el tudod végezni a dolgodat.De ezek mind személyi preferenciák. Kár róluk vitatkozni.
Thumbs Up |
Received: 200 Given: 235 |
Ezzel teljes mértékben egyet kell értenem. A km 100%, hogy nem valós. Elmondom a tutit. Van egy autóm, ez az évjárat és a rendszámom is csak picit másabb. Most van benne majdnem 110e km. No én nagyrészt cégessel járok, évi olyan 70-80e km körül, a sajátom tényleg keveset használom, leginkább helyben topogásra, bevásárolni, közelben rokont látogatni, ilyesmi. Nekem így van benne ennyi km. Szerinted ha céges lenne mennyit toltam volna bele?
A másik: mondjuk úgy, hogy hallottam olyan emberrõl aki ilyenekkel bizniszel. Flottákat megvesz fillérekért, rendbeteszik amennyire lehet, hogy szép legyen és ebbe beletartozik a km számláló is. Aztán megy a piacra. A szebb állapotúak van, hogy 300e km-t is változnak. Szóval ne sajnáld a pénzt egy hozzáértõ szerelõre és vidd magaddal ha ilyenben gondolkozol, késõbb sok-sok költségtõl megkímélheted magad. Én nem beszéllek le amúgy róla, nekem mindig francia autóim voltak és kiugró baj egyikkel sem volt soha.![]()
amit ez az úr mond.
Mellesleg ezek már elég okos autók (2000 utániak) én rákérdeznék a márkaszervízben, hogy mit tud a rendszerük a jármûrõl (VIN alapján) járt-e szervízben, volt-e fõdarabcseréje, nem a harmadik motor van-e benne már, stb. A flottáknak szokott lenni a márkaszervízzel egyedi szerzõdésük.
Thumbs Up |
Received: 1 Given: 0 |
ha rám hallgatsz azt veszel amit akarsz Te fogsz vele szenvedni nem én
Fiat Scudo, Peugeot Expert. 1,9 szívó dízel. világból kimegy igénytelen cserébe 68 LE és lassú de sok benne a hely tudsz benne kényelmesen aludni is és van belõle szgk vizsgás 5 üléses is. vagy ezekben is van 2,0 HDI ( JTD ) 90 illetve 110 LE kicsit kényes az üzemanyag tisztaságra de nagyon jó motorok azok is.
én T4 syncrot vennék 3500-4000 € ért már van az osztráknál.
vagy amit akarsz![]()
Hááát....veszek egy új ablaktörlõ lapátot...oszt jó lesz az ami van...
Thumbs Up |
Received: 1 Given: 0 |
ennyilátod már meg is oldottuk a kocsi gondodat
![]()
Thumbs Up |
Received: 68 Given: 48 |
7végén volt szerencsém egész napos UAZ túrán részt venni.
Kedves gyerekek....az egy naggyon nagggyyon fasza jármû!!!
Sokat eszik az biztos, de olyan mint egy tank. És a tetjébe a span alig költ rá!
Nem úgy mint pl a Nivára vagy Pajerora költene az ember!
Na szóval aki teheti az szerezzen be 1et.
(Nekem már marad a Niva.)
Nekem volt, mind a kettõ Uaz is és Niva is. Imádtam õket.
Mindkettõ piszok jó terepjáró. Az Uaz igénytelenebb, kevesebb gondot okozott. A Niva-t viszont állandóan szerelni kellett és drágák voltak hozzá az alkatrészek. Rohadt mindenhol.
Én is az Uaz-ra szavaznék, már a szállítható 7 fõ miatt is a "komandirszkij"-nél. A dobozos is jó belõle. A fogyasztása viszont brutál, jobb merci dízel motorral beszerezni.