Oldala 61 of 106 ElsõElsõ ... 1151596061626371 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 601 to 610 of 1059

Topic: Járművek

  1. #601
    MPF támogató Ihasz Laci's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Jun 2015
    Lakhely
    Somerset UK
    Hozzászólások
    1,751
    Blog Entries
    3
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 1

    0 Not allowed!
    meg van porgess 2.50 hez a motorhoz



  2. #602
    MPF támogató mossberg-operator's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Hozzászólások
    2,685
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló GAZDA Hozzászólás megtekintése
    Automata váltó terepjárónál hogy mûxik? Nekem nagyon szentségtörésnek tûnik de lehet csak én vagyok maradi.
    Haat, nem vagyok teljesen biztos a dologban. Van egy sima automata valtom, hatso kerek hajtas. Illetve tudok negykereket kapcsolni, abban van high meg low fokozat. Hidros a valto. Aztan csak maszik. Difizar nincs benne, csak limitalt csuszasu. Sarban, vizben, meg sziklamaszos uton szoktam. De konkretan nem terepezek, hanem csak ott kell mennem a loterre, horgaszni, stb. telen a loteres hegymenetes sziklamaszos nemletezo utra tokeletes, 5 klubbtarsamnak van Jimny-je vagy Vitaraja. A Defender tul nehez, ha be van havazva, szivas vele felmenni. Remelem segitettem.
    Last edited by mossberg-operator; 04-14-2016 at 09:26 PM.
    Adapt, survive, overcome!

  3. #603
    MPF támogató Ihasz Laci's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Jun 2015
    Lakhely
    Somerset UK
    Hozzászólások
    1,751
    Blog Entries
    3
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 1

    0 Not allowed!

  4. #604
    Senior Member fater.lajos's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Jul 2013
    Hozzászólások
    1,186
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló londonercsecse Hozzászólás megtekintése
    Haat, nem vagyok teljesen biztos a dologban. Van egy sima automata valtom, hatso kerek hajtas. Illetve tudok negykereket kapcsolni, abban van high meg low fokozat. Hidros a valto. Aztan csak maszik. Difizar nincs benne, csak limitalt csuszasu. Sarban, vizben, meg sziklamaszos uton szoktam. De konkretan nem terepezek, hanem csak ott kell mennem a loterre, horgaszni, stb. telen a loteres hegymenetes sziklamaszos nemletezo utra tokeletes, 5 klubbtarsamnak van Jimny-je vagy Vitaraja. A Defender tul nehez, ha be van havazva, szivas vele felmenni. Remelem segitettem.
    Szerintem túl lihegik az egészet, sokkal primitívebb az egész. Volt egy Golfom automatával. Mindenki mondta, ha elromlik akkor... és jött az okosság.
    Végy egy hidro kuplungot. Turbina, wandler stb néven fut, de csak két félbe vágott citrom. Ha az egyik forog, viszi a másikat is. Kész. P állásban mechanikusan rögzített a kihajtás, N-ben meg szabadon foroghat. Maga a váltó egy közönséges bolygókerekes váltórendszer, amiben a szelepek eresztik el vagy fogják meg a fokozatot. Olajat a gyári elõírás szerint kell bele rakni. Két féle van, a Hikomat (sárgászöld) meg a piros Valvoline. Nem keverhetõ, a gépkönyv szerinti kell bele.A piros sokkal elterjedtebb, a buszokban is ilyen van. Nagyon strapabíró szerkezetek, és van mester aki javítja, ha kell. Ha a BKV-s meg egyéb buszos cégeknek megy a javítás és egyre kevesebb busz hagyományos váltós, akkor aZ sokmindent kibír. Mivel sokan még soha nem szedtek szét ilyet, pláne nem javítottak, mondják az okosságot.
    Bátran vegyetek automata váltós autót!

  5. #605
    Senior Member mzperiksz's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    May 2014
    Lakhely
    Budapest
    Hozzászólások
    986
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Jah, aztán ha véletlenül mégis tönkre menne mélyen a zsebbe kell majd nyúlni...

    Idézet Eredeti hozzászóló fater.lajos Hozzászólás megtekintése
    Szerintem túl lihegik az egészet, sokkal primitívebb az egész. Volt egy Golfom automatával. Mindenki mondta, ha elromlik akkor... és jött az okosság.
    Végy egy hidro kuplungot. Turbina, wandler stb néven fut, de csak két félbe vágott citrom. Ha az egyik forog, viszi a másikat is. Kész. P állásban mechanikusan rögzített a kihajtás, N-ben meg szabadon foroghat. Maga a váltó egy közönséges bolygókerekes váltórendszer, amiben a szelepek eresztik el vagy fogják meg a fokozatot. Olajat a gyári elõírás szerint kell bele rakni. Két féle van, a Hikomat (sárgászöld) meg a piros Valvoline. Nem keverhetõ, a gépkönyv szerinti kell bele.A piros sokkal elterjedtebb, a buszokban is ilyen van. Nagyon strapabíró szerkezetek, és van mester aki javítja, ha kell. Ha a BKV-s meg egyéb buszos cégeknek megy a javítás és egyre kevesebb busz hagyományos váltós, akkor aZ sokmindent kibír. Mivel sokan még soha nem szedtek szét ilyet, pláne nem javítottak, mondják az okosságot.
    Bátran vegyetek automata váltós autót!
    A kockázatok és mellékhatások tekintetében olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg kezelõorvosát, gyógyszerészét!

  6. #606
    Senior Member fater.lajos's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Jul 2013
    Hozzászólások
    1,186
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló mzperiksz Hozzászólás megtekintése
    Jah, aztán ha véletlenül mégis tönkre menne mélyen a zsebbe kell majd nyúlni...
    Mint a hagyományos váltónál és kuplungnál... Csak egy kinyomócsapágy, aztán ez aztán az...

  7. #607
    Senior Member WestBam's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Dec 2014
    Lakhely
    Bp.
    Hozzászólások
    1,876
    Thumbs Up
    Received: 199
    Given: 234

    0 Not allowed!
    Látom még nem kellett a váltóhoz nyúlni. Majd ha kell és egy szelep annyi lesz mint egy kuplungszett akkor lehet majd pislogni. Persze nem akarok én lebeszélni senkit az automatáról
    http://totalcar.hu/magazin/technika/...valto_javitas/

  8. #608
    MPF támogató Ihasz Laci's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Jun 2015
    Lakhely
    Somerset UK
    Hozzászólások
    1,751
    Blog Entries
    3
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 1

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló WestBam Hozzászólás megtekintése
    Látom még nem kellett a váltóhoz nyúlni. Majd ha kell és egy szelep annyi lesz mint egy kuplungszett akkor lehet majd pislogni. Persze nem akarok én lebeszélni senkit az automatáról
    http://totalcar.hu/magazin/technika/...valto_javitas/
    ,,Ezek a váltók komolyan túlbiztosítottak: ha betartják az elõírt karbantartást, ritkán mennek tönkre. ''
    ez a titka mindennek. eddigi autoim kozul meg egyiknak se (se automata se manualis) volt valto hibaja. szerintem ez egy eleg ritka hiba, bar akkor sokba kerulhet mert tobb alkatreszbol all az egesz valto.
    magyarorszagon meg eleg ritkak az automata valtos kocsik. en amig otthon laktam nem is lattam egyet se.
    itt angliaba rengeteg van beloluk, amerikaba meg tobb. ha annyira szar lenne az automata valto meg olyan gyakran romlana el nem gyartananak beloluk olyan sokat!

  9. #609
    Senior Member WestBam's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Dec 2014
    Lakhely
    Bp.
    Hozzászólások
    1,876
    Thumbs Up
    Received: 199
    Given: 234

    0 Not allowed!
    Azért a képlet nem ennyire egyszerû.
    Az automata nem szar és nem is romlik el gyakran. Ellenben ha fel kell újítani akkor egy használt suzuki árát ott lehet könnyen hagyni. Nem tudom mikor költöztél el itthonról de itthon is rengeteg automata váltós autó van. Már egyáltalán nem csak a prémium szegmensben, kisautókban is simán látni. És ha szar is akkor is van piaca, mivel ezzel mindenki tud menni, mint egy robogóval. Sokan ezért veszik, sokan pedig a kényelem miatt.
    A gond akkor van mikor veszel egy kintrõl behozott bizonytalan futású autót. Óra mutat mondjuk 200e-t de van benne 400e lazán. Aztán van pislogás mikor a szerelõ megmondja a felújítás árát. Márpedig nélküle nem mûködik az autó szóval meg kell csináltatni. Mivel autóiparban dolgozom így naponta találkozom ilyenekkel, prémiumban szemrebbenés nélkül 1 Mihály a váltó csere gyári felújítottra. Ha az sok akkor lehet lemenni olyan 6k-ra azzal, hogy itthoni szaki bõrözi meg számlásan, hivatalosan. Ez prémium márka, egy vw lehet olcsóbb bár ott is vannak árak ahogy hallottam. Amerikáról ne is beszéljünk, más dimenzió az ahol egy családi autó egy escalade, itthon meg egy ritka tank. Ott kidobják és beletesznek másikat, nem gond, vezetni amúgy sem tudnak manuálisat így ott nem is téma. Amúgy a kézi váltó is el tud romlani de sokkal nehezebb hazavágni, általában csak tömítõ szimmeringet kell cserélni benne, esetleg széthullik egy-két fokozat de a mostaniak kibírnak alap esetben egy autó élettartamot. Legalábbis én ezt látom.

  10. #610
    Doom
    Guest

    0 Not allowed!
    a kézi váltó is el tud romlani de sokkal nehezebb hazavágni
    Tanúsítom!..pedig próbálkozunk erõsen....

Posting Permissions

  • Te nem nyithatsz új topicot
  • Te nem szólhatsz hozzá
  • Te nem csatolhatsz fájlokat
  • Te nem szerkesztheted a hozzászólásaid
  •