Oldala 73 of 106 ElsõElsõ ... 2363717273747583 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 721 to 730 of 1059

Topic: Járművek

  1. #721
    Fórum támogató
    Csatlakozás dátuma
    May 2013
    Lakhely
    Föld
    Hozzászólások
    700
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Ural? Jó cucc.
    Aki nem vágott még fát géppuskával, az nem is ember!

  2. #722
    Senior Member Sergeant's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2016
    Lakhely
    Közép-, Kelet-és Nyugat-Orbanisztán
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 16
    Given: 3

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Vasember Hozzászólás megtekintése
    Ural? Jó cucc.
    Én is annak nézem.
    Ha jó emlékszem kilométerenként 1-1,5 literes fogyasztás. Viszont megállíthatatlan.
    Hazámban bárhol lehetek, mindenhol otthon vagyok.
    Hazámban minden utat ismerek.
    (Idézetek a Nagy zûr Korzikán c. alapmûbõl)😀

  3. #723
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Feb 2014
    Lakhely
    Canada
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 65
    Given: 8

    0 Not allowed!
    Ez nem ural ez Kraz 255, 12 literes V8-as motorral.
    \

  4. #724
    Senior Member Sergeant's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2016
    Lakhely
    Közép-, Kelet-és Nyugat-Orbanisztán
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 16
    Given: 3

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Al Bundy Hozzászólás megtekintése
    Ez nem ural ez Kraz 255, 12 literes V8-as motorral.
    \
    Dögös egy masina.
    Hazámban bárhol lehetek, mindenhol otthon vagyok.
    Hazámban minden utat ismerek.
    (Idézetek a Nagy zûr Korzikán c. alapmûbõl)😀

  5. #725
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Nov 2013
    Lakhely
    Csongrád megye
    Hozzászólások
    148
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Al Bundy Hozzászólás megtekintése
    Ez nem ural ez Kraz 255, 12 literes V8-as motorral.
    \
    A nagy orosz gépálat.
    A motorja JAMZ-238, 14866 cm3 (nem mintha lényeges volna), V8-as szívómotor. 240 lóerõ, ha nincs leszabályozva. Azt hiszem Cimmins licensz. Sok jármûbe használják. Még a BTR lövészpáncélosok egy része is ezzel fut.
    Az egész gép egyszerû mint a faék. Semmi elektronika. Félvezetõ legfeljebb a generátor körül lehet, máshol nem. A hatalmas tömeg, ballonos terepgumik, a 4 diferenciálmû, az öt kardántengely megdobják a fogyasztást. Akár 100 liter/100 km fölé is mehet. Fõleg terepen.
    Kereke 1,3 m átmérõjû, nem ismer akadályt. Nem csak ezért szerettük, hanem azért, mert az összes honvédségi jármû közül ez volt az egyetlen, aminek a fülkéjében végig lehetett feküdni, aludni. Olyan széles a fülke, hogy van hozzá rendszeresített, belsõ kampókra felakasztható függõágy. Amit természetesen sosem adtak ki a raktárból. Ja, és a 200-as sorozat jellegzetessége a rétegelt lemezbõl épült fa fülke, bádoglemez borítással.
    Egyszerû technika, megbízható, jó terepjáró, nagy gázlómélység. Jó túléõ jármû lenne, ha nem volna a fogyasztása brutális.
    Last edited by Bowman; 07-23-2017 at 07:05 PM.

  6. #726
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Feb 2014
    Lakhely
    Canada
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 65
    Given: 8

    0 Not allowed!
    Sajnos nem csak a fogyasztasa, az ara is brutal

  7. #727
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Bowman Hozzászólás megtekintése
    A nagy orosz gépálat.
    A motorja JAMZ-238, 14866 cm3 (nem mintha lényeges volna), V8-as szívómotor. 240 lóerõ, ha nincs leszabályozva. Azt hiszem Cimmins licensz. Sok jármûbe használják. Még a BTR lövészpáncélosok egy része is ezzel fut.
    Az egész gép egyszerû mint a faék. Semmi elektronika. Félvezetõ legfeljebb a generátor körül lehet, máshol nem. A hatalmas tömeg, ballonos terepgumik, a 4 diferenciálmû, az öt kardántengely megdobják a fogyasztást. Akár 100 liter/100 km fölé is mehet. Fõleg terepen.
    Kereke 1,3 m átmérõjû, nem ismer akadályt. Nem csak ezért szerettük, hanem azért, mert az összes honvédségi jármû közül ez volt az egyetlen, aminek a fülkéjében végig lehetett feküdni, aludni. Olyan széles a fülke, hogy van hozzá rendszeresített, belsõ kampókra felakasztható függõágy. Amit természetesen sosem adtak ki a raktárból. Ja, és a 200-as sorozat jellegzetessége a rétegelt lemezbõl épült fa fülke, bádoglemez borítással.
    Egyszerû technika, megbízható, jó terepjáró, nagy gázlómélység. Jó túléõ jármû lenne, ha nem volna a fogyasztása brutális.

    Ez a fogyasztás megrakva, nehéz terepen értendõ.Normálisan használva jóval kevesebbel beérheti.
    Bár mindenbõl ki lehet hozni durva adatokat. Elég ha UAZ-469/B autóval padlót nyomunk rendszeresen aszfalton.Simán kijön 25 literes benzinhasználat. Szerintem! :-)
    Last edited by apii; 07-24-2017 at 10:27 AM.

  8. #728
    Senior Member raktaros's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    Vas megye
    Hozzászólások
    3,945
    Thumbs Up
    Received: 21
    Given: 59

    0 Not allowed!
    Érdekes cucc



    Egy kicsit soknak tûnik nekem 80cm2 egy átlagos vékony vázú és kerekû bicajnak. Na meg a fékek
    "Hajszolom a tudást, de õ mindig gyorsabb nálam!"

  9. #729
    Fórum támogató
    Csatlakozás dátuma
    May 2013
    Lakhely
    Föld
    Hozzászólások
    700
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    "Dongó motor drága kincs,
    Jó ha van, de jobb ha nincs!"

  10. #730
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,970
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 924
    Given: 955

    0 Not allowed!
    Kivittem a motort és próbálgattam. A probléma talán mégsem velem van, ugyanis elfelejtettem mondani, de a fordulatszám nagyon lent lehet, mivel mélyen pöfög a motor. És nem csak akkor áll le ha váltani akarok, hanem akkor is ha üresben húznám neki a gázt, akár csak egy hangyányit. Ettõl nem kéne leállnia, mivel a minimális "túráztatás" indulás elõtt úgy tudom hogy ajánlott, mivel az melegíti be a motort vagy nem tudom. Az biztos hogy üresben motorfelpörgetésnél nem kéne hogy leálljon.

    Ideiglenesen feldobom ezt a videót amit most készítettem. Húznám a gázt, de ha óvatosan csinálom akkor is leáll. Tehát nem váltok, nem nyúlok a kuplunghoz, nem csinálok semmit, csak kicsit húznám a gázt. Minden esetben lefullad.



    Bár sok fórumon beszélgetnek ilyesmivel kapcsolatban arról hogy karburátor takarítás, eltömõdött létszûrõ, koszos ez, koszos az, mocskos benzinadagoló és ilyesmi, de ez egy teljesen új motor, soha se volt még köze semmilyen koszhoz.

    Azt is írják hogy a benzin/levegõ adagolót kell összepasszítani, mert az is lehet gond. Ez talán ésszerûen hangozhat egy nem beállított új motornál.

    Találtam valamit egy oldalon, az új kínai motorokról amik össze vannak rakva és elsõ indításnál esetleges problémaként említik a gáz-lefulladás dolgot.

    My dirt bike bogs out when I give it gas

    Adjust the screw with the spring on the side of the carburetor. Clockwise to reduce gas flow and counterclockwise to allow more gas follow. This problem often occurs because your carburetor is flooding.
    Give time for it to warm up.
    If none of these steps work then you must replace your carburetor.
    Azt mondják hogy a karburátoron lévõ rugós csavaron kell állítani. Óramutató járásával csavarás csökkenti az üzemanyag folyását, az ellentétes pedig több benzint adagol. Holnap szerintem ezzel fogom tölteni az idõt.

    Meg itt van még ez az a beállításokról. Ezekhez nem nyúlnék, csak ha a másik dolog nem jön be.

    How do I adjust the carburetor?

    The brass color screw located below on the side of the carburetor, next to the choke lever is for the fuel and air mixture. Start by turning this screw (clockwise) until it stops. Don't turn it in tight, just until it stops. Next, turn the screw out two full turns (counter-clockwise). This is the factory setting. You should be able to start and operate the dirt bike with this setting. Once you have it running, you can adjust it. Never turn the screw more than 1/8 of a turn at a time. Turning it in too much will cause the motor to run lean at full speed and may burn a piston. Also, running too lean will cause a loss of low end power. Once you get the mixture set you can adjust the idle, it should be low enough that the engine doesn't vibrate. Finally make sure you have the choke lever down completely after the dirt bike is started and warmed up.

    There is also a main jet adjustment screw dead center on the top of the carburetor. This is frequently set at 1 full turn out. If this is not adjusted correctly, your dirt bike may not run, or run very poorly. Once again, turn screw all the way in (clockwise) and then out (counter-clockwise) 360 degrees (1 full turn).

Posting Permissions

  • Te nem nyithatsz új topicot
  • Te nem szólhatsz hozzá
  • Te nem csatolhatsz fájlokat
  • Te nem szerkesztheted a hozzászólásaid
  •