Oldala 74 of 106 ElsõElsõ ... 2464727374757684 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 731 to 740 of 1059

Topic: Járművek

  1. #731
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,968
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 922
    Given: 954

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló apii Hozzászólás megtekintése
    Ne állíts semmit a gépen, ha üresen kipörög, akkor remélhetõleg jó.
    Ez az, hogy üresen se pörög ez sehová. Amint hozzáérek a gázhoz, nagy eséllyel azonnal leáll a motor. Van hogy ha valami nagyon óvatosan érek hozzá, akkor van hogy elõfordul hogy egy picit lehet húzni, de azt se sokáig mert leáll és kész. Ha meg ennyitõl leáll, akkor kizárt hogy váltani és elindulni lehessen vele. Ha a túráztatás lehetetlen, akkor az elindulás is lehetetlen.

    Ezen a ponton kezdem azt hinni hogy nem én vagyok a nagyon béna, hanem a motoron kell valamit állítani.

  2. #732
    Törölt_reg
    Guest

    0 Not allowed!
    Töltsd fel az aksit ..és igen a keverék túl dús.

  3. #733
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,968
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 922
    Given: 954

    0 Not allowed!
    Ok, az elõbb megtaláltam a karburátoron egy kapcsolót. Kettõt lehet vele felfelé klikkelni. Gondolom OFF - közép - ON . Igaz azt írják hogy idõjárás függõ, hideg motornál ki kell hogy legyen kapcsolva, de meglátjuk, egy próbát megér. Ha nem, akkor jöhet a levegõ és a benzinadagoló. (Csak rá kell jönnöm hogy melyik hol van. Illetve egy rugós csavart már találtam, szóval szerintem az lehet a benzinadagoló. De nem hajt a tatár, úgyhogy elõbb-utóbb majd rájövök.)

  4. #734
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,968
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 922
    Given: 954

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló FreeDoom Hozzászólás megtekintése
    Töltsd fel az aksit ..és igen a keverék túl dús.
    Igaz, lehet ráférne a töltés. Igazából egyszer teljesen le is állt és nem akart szikrát adni, csak feltámadt. Szerintem amennyit próbálkoztam vele a múltkor, annyi sok lehetett neki egyszerre.

  5. #735
    Törölt_reg
    Guest

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Tulelo Hozzászólás megtekintése
    Igaz, lehet ráférne a töltés. Igazából egyszer teljesen le is állt és nem akart szikrát adni, csak feltámadt. Szerintem amennyit próbálkoztam vele a múltkor, annyi sok lehetett neki egyszerre.
    Nem tudom,nem vagyok autószerelõ..a videóból úgy tûnik mintha nem lenne elég erõs a szikra(lemerült akksi) és/vagy mintha rajta maradt volna a szívató(ezért dúsul be a keverék). Automata szívatós vagy kézi bovdenes?
    Legalábbis az aggregátoroknál ilyesmi jelenség van,ha rajta marad..nem tud felpörögni a motor...

  6. #736
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,968
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 922
    Given: 954

    0 Not allowed!
    A szívató lehet az amit említettem, a tesztelésnél kiderül hogy az-e a gond. Kipróbálom kikapcsolva, bekapcsolva és középen is. Azt írják a kis füzetben, hogy "Ha meleg a motor, akkor legyen felkapcsolva". Az a helyzet, hogy ez teljesen le volt kapcsolva, tehát ha ez a helyzet, akkor 100%-ig igazad van, mert a gyárból úgy jött ki hogy a szívató végig be volt rajta kapcsolva.

    Az akksit is utántöltöm, csak szeretném ha ez is megoldódna.

    Tegnap leteszteltem a berúgókart, mikor jól találom el, akkor elindul vele gond nélkül.

  7. #737
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Hozzászólások
    2,432
    Blog Entries
    6
    Thumbs Up
    Received: 151
    Given: 4

    0 Not allowed!
    Ha a berúgókarral indul, gombbal nem, az aksihiba. Feltöltés, esetleg aksicsere után ez megoldódik.

    Gázadásnál ha lefullad, az meg keverékhiba. Nagy valószínûség szerint az üzemanyag- és a levegõadagoló rugós csavarja egymás mellett van. A típus alapján keress a neten gépkönyvet, vagy fórumot, ahol megnézheted a megfelelõ beállítást.
    Én a fûkaszára tanultam meg, mivel valamiért gyenge a rugó, és pár használat után fellazul. Így ilyenkor tökig beteker, benzin egy fordulat, levegõ másfél fordulat ki

  8. #738
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Tulelo Hozzászólás megtekintése
    A szívató lehet az amit említettem, a tesztelésnél kiderül hogy az-e a gond. Kipróbálom kikapcsolva, bekapcsolva és középen is. Azt írják a kis füzetben, hogy "Ha meleg a motor, akkor legyen felkapcsolva". Az a helyzet, hogy ez teljesen le volt kapcsolva, tehát ha ez a helyzet, akkor 100%-ig igazad van, mert a gyárból úgy jött ki hogy a szívató végig be volt rajta kapcsolva.

    Az akksit is utántöltöm, csak szeretném ha ez is megoldódna.

    Tegnap leteszteltem a berúgókart, mikor jól találom el, akkor elindul vele gond nélkül.


    Mivel nem értesz a motorokhoz, ne állíts karbit! Meg amúgy sem állítunk, mert minek!
    Szívatóval indítunk, aztán kicsit járatjuk vele, majd késõbb levesszük.Néha hideg motornál szívató nélkül, és szívatóval is képes leállni az elején gázadásra.Minden motor máshogy viselkedik, ki kell tapasztalni hogyan indul jól, és hogyan megy jól.Az biztos hogy szívató indításkor kell, majd utána elvenni.Néha fordítva, vagy nehezen érthetõen festik fel a jeleket a szívató mûködéséhez.
    Hogy fél melegen hogyan indul, majd kitapasztalod. Lehet hogy nem kell neki szívató.
    Ha minden kötél szakad, szerelõ, aki már látott ilyet.Szerintem!
    Másik tippem az lett volna hogy valami biztonsági kapcsoló állítja le. Hideg a víz a motorba, kevés az olaj a blokkba, s.t.b. Talán nincs ilyen értékelõ beszerelve.

  9. #739
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Tulelo Hozzászólás megtekintése
    Igaz, lehet ráférne a töltés. Igazából egyszer teljesen le is állt és nem akart szikrát adni, csak feltámadt. Szerintem amennyit próbálkoztam vele a múltkor, annyi sok lehetett neki egyszerre.
    Akssit töltsd fel, mert megöli az önindítódat alacsony feszültséggel. Csak melegedni fog az indító, és elõbb utóbb lefüstölhet.

  10. #740
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,968
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 922
    Given: 954

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Dream_walker Hozzászólás megtekintése
    Ha a berúgókarral indul, gombbal nem, az aksihiba. Feltöltés, esetleg aksicsere után ez megoldódik.
    Indul aksival is. Nem azzal van a gond hogy ne indulna el, hanem az hogy ha gázt adok, többnyire azonnal leáll.

Posting Permissions

  • Te nem nyithatsz új topicot
  • Te nem szólhatsz hozzá
  • Te nem csatolhatsz fájlokat
  • Te nem szerkesztheted a hozzászólásaid
  •