0

Thumbs Up |
Received: 65 Given: 8 |
Én most egy hálófülkés teherautón járom az utakat azzal dolgozom, de már van benne kb egy heti kaja, víz, 1000 mérföldre elegendõ üzemanyag. A fönök azt mondta ez az enyém úgy alakítom ahogy akarom amíg nem megy a munka rovására. Úgyhogy a motortér is már át van alakítva egy faraday kalitkává.
Itt olvasgatva azt látom, hogy mindenki a dízelekre esküszik, mert az minden szarral elmegy. Ez igaz is, amíg jár a motor, de egy éjszakára leállított kihûlt motor nem biztos hogy el fog indulni másnap, és a sok fáradt olaj sütõ olaj sem feltétlenül tesz jót az adagolónak, és a porlasztó fejeknek ami az öreg dízelek legérzékenyebb pontja.
Én személy szerint egy benzines, karburátoros autót választanám 2 készlet tartalék gyertya, 1 készlet gyújtó kábel szett, egy megszakító, és egy elosztó fedél és ameddig lehet használni az autót az elég szokott lenni ezeknél. A karbit meg csak takarítani kell, tömítést meg karton papírból lehet hozzá vágni. Ezt a legtöbb technikai érzékkel rendelkezõ ember meg tudja csinálni, míg egy adagoló csere nem olyan egyszerû.és a benzinest is sok mindennel lehet üzemeltetni, alkohol, etanol, palackos gáz. És ha télen üt be a gebasz a hideg inditása könnyebb egy benzinesnek.