Oldala 34 of 106 ElsõElsõ ... 2432333435364484 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 331 to 340 of 1059

Topic: Járművek

  1. #331
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Feb 2014
    Lakhely
    Canada
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 65
    Given: 8

    0 Not allowed!
    Én most egy hálófülkés teherautón járom az utakat azzal dolgozom, de már van benne kb egy heti kaja, víz, 1000 mérföldre elegendõ üzemanyag. A fönök azt mondta ez az enyém úgy alakítom ahogy akarom amíg nem megy a munka rovására. Úgyhogy a motortér is már át van alakítva egy faraday kalitkává.
    Itt olvasgatva azt látom, hogy mindenki a dízelekre esküszik, mert az minden szarral elmegy. Ez igaz is, amíg jár a motor, de egy éjszakára leállított kihûlt motor nem biztos hogy el fog indulni másnap, és a sok fáradt olaj sütõ olaj sem feltétlenül tesz jót az adagolónak, és a porlasztó fejeknek ami az öreg dízelek legérzékenyebb pontja.
    Én személy szerint egy benzines, karburátoros autót választanám 2 készlet tartalék gyertya, 1 készlet gyújtó kábel szett, egy megszakító, és egy elosztó fedél és ameddig lehet használni az autót az elég szokott lenni ezeknél. A karbit meg csak takarítani kell, tömítést meg karton papírból lehet hozzá vágni. Ezt a legtöbb technikai érzékkel rendelkezõ ember meg tudja csinálni, míg egy adagoló csere nem olyan egyszerû.és a benzinest is sok mindennel lehet üzemeltetni, alkohol, etanol, palackos gáz. És ha télen üt be a gebasz a hideg inditása könnyebb egy benzinesnek.

  2. #332
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Sep 2013
    Hozzászólások
    1,194
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Al Bundy Hozzászólás megtekintése
    Úgyhogy a motortér is már át van alakítva egy faraday kalitkává.
    Engem ez érdekelne, hogyan, mert elektromosságból meglehetõsen gyenge vagyok...
    Amúgy kb az elsõ érv a benzinesek mellett, nekem is az van.

  3. #333
    Senior Member Vietnamiveteran's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Dec 2013
    Hozzászólások
    472
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 4

    0 Not allowed!
    Én úgy tudom,hogy az autó utastere eleve Faraday kalitka ként mûködik , ez a motortérre is igaz kell ,hogy legyen .

  4. #334
    Senior Member A. L. Ias's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Hozzászólások
    1,312
    Blog Entries
    4
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Vietnamiveteran Hozzászólás megtekintése
    Én úgy tudom,hogy az autó utastere eleve Faraday kalitka ként mûködik , ez a motortérre is igaz kell ,hogy legyen .
    Ha az lenne, akkor nem lenne benne se rádió, se mobil vétel. Villámcsapás esetén mûködik kalitkaként. A legkisebb ellenállás elvén a fém kasztnin fut le és a vizes kerekeken keresztül földel. Így nem éri a bent ülõket, ha nem érnek fémes részekhez. -Szerintem!-

  5. #335
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Feb 2014
    Lakhely
    Canada
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 65
    Given: 8

    0 Not allowed!
    Igazatok van sokmindenben, de az ujabb autóknak a kasznija, már mûanyag, és az EMP az üvegen is bemehet. Én úgy csináltam meg hogy nagyon sürü szövésû fém hálót egyszerüen felragasztottam a géptetõre belülrõl. Át vezettem az alvázra is egy kábellel, és egy régi vastag kábelt meg lelógattam a földig, mint a troliknál.

  6. #336
    Senior Member raktaros's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    Vas megye
    Hozzászólások
    3,945
    Thumbs Up
    Received: 21
    Given: 59

    0 Not allowed!
    Tud valaki leírást régen hogyan alakították át a zsigulikat gázosra?
    Gondolom nem lehetett vagy nem volt könnyû beszerezni spéci gázreduktort.
    Most 30-40e körül indulnak a gáz szettek, akkor talán egyszerûbben megoldották...

  7. #337
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Fõbb elemeket felsorolom, amire emlékszek a régi Zsigulinál.Nyomáscsökkentõ, mágneskapcsoló, szûrõ, tartály, karbiba bemenõ csövek, tartálytól kivezetõ csövek. Tartályt 5 évente minõsíteni, mûszakit mindenhol nem csinálnak a gázos autóra.Sok autózás mellett megéri átalakítani, pár kilométernél évente szerintem nem.Nyomáscsökkentõ összeköttetésbe van a karbival, mágnesszelep nyitja, zárja a gáz útját.Ha benzinre kapcsolod, mágneskapcsoló zárja el a gáz áramlását. Télen hidegen nem stabil a motor járása(zsiguli) melegen már használható. Gázból régi rendszerrel k.b 2 literrel többet ehetett.Maiak már biztos jobbak.Feketén is kb ez volt a lényege a rendszernek.Annyit tudtak spórolni, hogy palackból fejtették át a gázt.Ma már ez nem érné meg.Szerintem!

  8. #338
    Senior Member raktaros's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    Vas megye
    Hozzászólások
    3,945
    Thumbs Up
    Received: 21
    Given: 59

    0 Not allowed!
    Tulajdonképpen áramfejlesztõn gondolkodom, hogy szükség esetén gázról is lehessen üzemeltetni, jobban is eltartható mint a benzin.
    Nyomáscsökkentõket nézegettem, az sajna úgy tûnik nem egy gáztûzhelyhez való sima, több csonkot látok rajta.
    Mágnesszelep nem gond, szerezhetõ.
    Amit nem értek, hogy hogyan szabályozza gázadáskor a gáz mennyiségét, hogy a gáz/levegõ arány jó maradjon.

  9. #339
    Senior Member A. L. Ias's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Hozzászólások
    1,312
    Blog Entries
    4
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Nekem 4T Wartburgom volt benzin-gázüzemre átalakítva. Különösebben nem foglalkoztam vele, amikor elõírt ideje volt, mentem a szakszervizbe, és nem volt vele gond. De úgy emlékszem a tartályból a reduktorba ment elõre folyékony gáz, az volt bekötve a hûtõvíz körbe, a hûtõvíz melege segített a légnemû gáz elõállításban. Onnan, különösebb szabályzó nélkül ment a karburátor elé a szívócsõbe. Nem néztem és nem is foglalkoztam levegõ-gáz arány dúsulásával. De nem emlékszem külön szabályzóra. Csak a mágnesszelepre, ami a reduktor és a szívócsõ között volt és gázvezetéket nyitotta.
    Áramfejlesztõnél, ahol szinte fix a fordulatszám, szerintem nem is nagyon lenne ilyenre szükség.

    -Szerintem!-

  10. #340
    Member
    Csatlakozás dátuma
    Nov 2013
    Lakhely
    Vas megye
    Hozzászólások
    34
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Városban ha hangtalanul akarok közlekedni,akkor a mtb bringám(hátul 8 sebességes a fékei harapnak,6-6.5cm széles 28-as méretû kerekekkel)volt olyan hogy 50-nel tekertem vele. ...Vagy gördeszka(városban!),mert azzal is tudok 30km/h-val menni kb 800méteres szakaszon fogyamatosan tartva a tempót és akár égy 30literes zsákkakl is menne ez a sebbesség.

    és jól oda lehet sózni egy gördeszkával.

Posting Permissions

  • Te nem nyithatsz új topicot
  • Te nem szólhatsz hozzá
  • Te nem csatolhatsz fájlokat
  • Te nem szerkesztheted a hozzászólásaid
  •