0

Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Miért...ha a család a Jurassik Parkban lakik teljesen alap..
Pár saját kép , a legyõzhetetlen Orosz technikáról .
DSCN2743.JPG
DSCN2758.JPG
DSCN2772.JPG
DSCN2773.JPG
DSCN5523.jpg
Fénykép0168.jpg
ez a videó meg csak úgy készült amikor még nagyon ráértem ilyesmikre
Thumbs Up |
Received: 67 Given: 48 |
Én személy szerint, ha tehetném akkor hundáj galopper wagon, defender wagon-ezt jól be lehet rendezni mert pados hátul de sajna 2 embernek kényelmes, pajero wagont vennék. Ezek jó autók.
Persze a Niva mellé.
Thumbs Up |
Received: 67 Given: 48 |
Sajna már nincs meg , lecseréltem egy Nivára ami azért nem olyan rossz de az UAZ terepképességeit azért nem tudja . Sajna volt egy pillanat az életemben amikor gyorsan pénzre volt szükségem és hát a szegény kis Uaz volt az elsõ áldozat...amikor rendezõdtek a dolgok vetem egy Nivát mert az Orosz technika nekem tökéletesen megfelel olyan helyen lakunk ahol télen nem ritka a méteres hó , itt a traktoron és a felláncolt Níván kívül a cityterepjárók mind elvéreznek .Az Uazommal húztam ki sok csilli-villi terepjárót a dzsuvából de fával megrakott kisteherautót is lazán kirángattam az iszapból .... A leglátványosabb talán az volt amikor egy böhöm merci az árokba csúszott a hóban és a rendõrök szóltak ,hogy ki kellene húzni , kettõ Uaz volt egymás után kötve úgy húztuk ki az árokból miközben rendõrautók villogóval zárták az utat teljes szélességben ....
Thumbs Up |
Received: 67 Given: 48 |
Azért akinek egyszer volt terepese, az nincs meg nélküle többet. Egyszer nekem is rezgett a léc, hogy megy a vas, de megoldódott. Mondjuk én kisvárosi vagyok, sok erdõvel....
A lényeg, hogy amikor hó van mink vagyunk az "Istenek".... meg néha jól esik segíteni másoknak....
A villogós témát megnéztem volna.
Thumbs Up |
Received: 21 Given: 59 |
Egy motoros kasza hibához kerestem segítséget.
Sokan panaszkodnak hogy milyen rossz minõségûek az üzemanyagok, noha autóban nem feltûnõ, de kisgépeknél már gondot okoz.
Ráadásul 2-3 hónap állás után már kocsonyásodik a bioetanoltól.
Sõt idén emelik a mennyiségét a benzinben és a gázolajban is. Benzinnél tömítéseket eszi meg, gázolajnak a kenõképességét rontja, ami az üzemanyag adagolórendszerben tesz károkat.
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Sajnos egyre több lesz bennük, a régi gépeknél idõvel okozhat problémát, eddig nem tapasztaltam membrán nyúlást idõ elõtt a régi gépeken. Az új okos vezérelt gépekbe ha jól emlékszek 20 százalék etenolig kompenzál az elektronika. Stihl gépeknél, olajjal bekevered a benzint, szinte biztos hogy fél évig eláll hiba nélkül.Oleomacnál sem okozott eddig gondot az etanol.
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Nekem egy AL-KO keverékolajozású benzines fûkaszám van. Igen mostoha a sorsa. A szezont mindig a robogóból leeresztett tavalyi benzinnel kezdi. Eddig még nem volt vele gondom, de ugye ez is benzin-olaj keveréket eszik, eleve erre kialakított porlasztója van. A 2T robogóm, ami különolajozású, az 2-3 hét állás után megadja magát, mert "betaknyosodik" a benzin a karburátorban, amitõl eldugul. Ilyenkor igen kontár, de gyors módszer ha porpisztollyal belefújon a benzincsõbe , nagy nyomással átfújva a dugulást a hengerbe. Utána nincs gondom a következõ hosszabb állásig.
Ez teljesen igaz, a négy kerék meghajtásról már nem tudnék lemondani. Nekem is volt UAZ, Niva, Aro. Terepen mindegyikkel elégedett voltam, de az anyagminõség igen kifogásolható volt mindegyik esetében.
Amikor televolt a hócipõm, hogy állandóan szerelek és rájöttem, hogy nem szükséglet számomra az extrémebb használat, váltottam.
A végsõ megoldás: Audi Quattro - 240 pacival.![]()
10 éve csak a 90ezres szervizciklusok cseréi és 30ezrenként a lengõk.
Bátran ajánlom mindenkinek, UAZ árban vehetõk az öregebbek.