Oldala 14 of 106 ElsõElsõ ... 412131415162464 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 131 to 140 of 1059

Topic: Járművek

  1. #131
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,967
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 922
    Given: 954

    0 Not allowed!

  2. #132
    Senior Member astonferi's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    budapest
    Hozzászólások
    1,084
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    hát nem tudom ezért egy 26 LE trabira nem biznám magam.
    A 200 LE 3.2 l TDCi dízel pedig már 470 Nm maximális nyomaték leadására képes.
    BlobServer.jpg
    ez tetszik teljesítményre és minden egyéb tekintetben is.

  3. #133
    Senior Member astonferi's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    budapest
    Hozzászólások
    1,084
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Wannabe Hozzászólás megtekintése
    3.2L ? Az valahol a fûnyíró és a small block között van Viccet félretéve, mindent lehet fokozni, mindenre lehet vágyakozni, lehet "fogyasztani", vásárolni, de akkor úgyis oda lyukadunk ki, hogy csak a Marauder a megfelelõ De aztán sorsára hagyni valahol, nem fog fájni?
    bármit hagysz a sorsára fáj, de elkerülhetetlen szerintem .

  4. #134
    Senior Member astonferi's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    budapest
    Hozzászólások
    1,084
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Wannabe Hozzászólás megtekintése
    ez is szerény kinézetû amit utoljára támadnak meg
    naaaa csak vicc volt.... komoly csak nem tudjuk megfizetni meg milyen jól nézne ki amikor a belvárosba le akarok parkolni

  5. #135
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    May 2013
    Hozzászólások
    278
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló astonferi Hozzászólás megtekintése
    hát nem tudom ezért egy 26 LE trabira nem biznám magam.
    A 200 LE 3.2 l TDCi dízel pedig már 470 Nm maximális nyomaték leadására képes.
    BlobServer.jpg
    ez tetszik teljesítményre és minden egyéb tekintetben is.
    Próbálj beletölteni kannás gázolajat, aztán bízd rá magad. A mindenféle tdci, jdt, stb. nagynyomású dízelmotorok nagyon érzékenyek az üzemanyag minõségére, kis szennyezõdésnél is már meghalnak.
    "There are two dangers in not owning a farm: the belief that heat comes from the furnace and food comes from the supermarket."

  6. #136
    Senior Member astonferi's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    budapest
    Hozzászólások
    1,084
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Traveller Hozzászólás megtekintése
    Próbálj beletölteni kannás gázolajat, aztán bízd rá magad. A mindenféle tdci, jdt, stb. nagynyomású dízelmotorok nagyon érzékenyek az üzemanyag minõségére, kis szennyezõdésnél is már meghalnak.
    ebben igazad van . Libya-ban tankoltam focus tdci-be ottani gázolajat ( 12 ft/liter ) szar minõségû nagyon de nem volt választásom. mire hazajöttem adagoló csere volt.
    másik része: abból indultunk ki hogy van van tartalék készleted és abból menekülsz és arra mi szimpatikus.
    bár én is T3 v. T4 syncro barát vagyok. nem feltûnõ sokat bír és a Günterék összerakják rendesen szerintem.

  7. #137
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    May 2013
    Hozzászólások
    278
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Ez a két busz tuti tipp, illetve még a Toyoták, a Hiace H100-ig, illetve az afrikai piacra is gyártott D-4D H200 és Hilux a hatodik széria elõttrõl. Kevés van belõlük, mert szívesen viszik a fekák harcijármûnek is, kipucolták Európát belõlük. Ezeket a trágyaszállítókat elég jól lehet használni, de az új motorokkal már kétséges a fenntarthatóságuk.
    "There are two dangers in not owning a farm: the belief that heat comes from the furnace and food comes from the supermarket."

  8. #138
    Senior Member A. L. Ias's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Hozzászólások
    1,312
    Blog Entries
    4
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Sziasztok!

    Elõkerültem egy hosszabb szünet után. Elõbb az árvízi védekezés, majd egy kis lumbágó, utána egy kis kiruccanás az átalakított autóval. Ennek a tapasztalatairól szeretnék bõvebben írni.
    Az út 14 napig tartott, 3500 km-t tettünk meg 11 éjszakát töltöttünk az autóban. Két személy nyári ruházata, 6 napi élelem és 10 napi vízkészlet, az autóhoz szükséges és az alap szerszámkészlet, fõzõkészlet és edényzet és az utazókonyha kényelmesen elfért a dobozokban. Az éjszakai alvás kényelmes volt, köszönhetõen a 20 centi vastag, felfújható matracnak. Így viszont kissé kevés volt a belsõ tér az alváshoz. Középen elég is volt, de oldalt a mennyezeti dobozoknál alacsony volt és akadályozta a beszállást. Kiránduláshoz kényelmes megoldás volt, de több apróbb módosítás, kiigazítás szükséges.
    Az út megerõsített abban, hogy egy ekkora jármû 2 személynek hosszabb távon is megfelelõ mobil menedék.

  9. #139
    Senior Member astonferi's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    budapest
    Hozzászólások
    1,084
    Thumbs Up
    Received: 1
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló A. L. Ias Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!

    Elõkerültem egy hosszabb szünet után. Elõbb az árvízi védekezés, majd egy kis lumbágó, utána egy kis kiruccanás az átalakított autóval. Ennek a tapasztalatairól szeretnék bõvebben írni.
    Az út 14 napig tartott, 3500 km-t tettünk meg 11 éjszakát töltöttünk az autóban. Két személy nyári ruházata, 6 napi élelem és 10 napi vízkészlet, az autóhoz szükséges és az alap szerszámkészlet, fõzõkészlet és edényzet és az utazókonyha kényelmesen elfért a dobozokban. Az éjszakai alvás kényelmes volt, köszönhetõen a 20 centi vastag, felfújható matracnak. Így viszont kissé kevés volt a belsõ tér az alváshoz. Középen elég is volt, de oldalt a mennyezeti dobozoknál alacsony volt és akadályozta a beszállást. Kiránduláshoz kényelmes megoldás volt, de több apróbb módosítás, kiigazítás szükséges.
    Az út megerõsített abban, hogy egy ekkora jármû 2 személynek hosszabb távon is megfelelõ mobil menedék.
    esetleg képek ? merre jártatok - útviszonyok, táborhelyek - 3500 km szép kis kirándulás.

  10. #140
    Senior Member A. L. Ias's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Hozzászólások
    1,312
    Blog Entries
    4
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló astonferi Hozzászólás megtekintése
    esetleg képek ? merre jártatok - útviszonyok, táborhelyek - 3500 km szép kis kirándulás.
    Képek? Mirõl? A kocsi belsejérõl, az átalakításáról lesznek feltéve. Az útról vannak, de irrelevánsak a témában.
    A megcélzott hely Görögország volt. A Chalkidiki félsziget, Thessaloniki, Paralia, A Meteorák.
    Az útviszonyok: új autópályától a 20%-os, vízmosásos, egy nyomszélességû, földes-sziklás hegyi kaptatóig (a GPS-nek hála).
    A táborhelyek: határállomás melletti parkoló, tengerparti elhagyatott fás liget, városi nagy parkoló, városszéli kis parkoló a tenger mellett, pihenõhely a Meteorák lábánál.
    Szép kirándulás volt, szinte végig idegen nyelvi környezetben. Jó volt tesztelni a kocsit és saját magamat is. Minimum készlettel, nomádként, napról-napra továbblépve. Az autóból, az autóban élve, önfenntartó módon.
    És ismét beigazolódott, ha áram van, minden van. A legszûkebb keresztmetszet az volt. 2 telefont, GPS-t, iPadet, fényképezõgép akkut, notebookot tölteni nem volt elég a szivargyújtó. Szükséges egy kiegészítõ napelemes töltõ arra az idõre amikor nem mozog az autó, nem jár a motor.

Posting Permissions

  • Te nem nyithatsz új topicot
  • Te nem szólhatsz hozzá
  • Te nem csatolhatsz fájlokat
  • Te nem szerkesztheted a hozzászólásaid
  •