Oldala 84 of 106 ElsõElsõ ... 3474828384858694 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 831 to 840 of 1059

Topic: Járművek

  1. #831
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Sisakba az a jó ha minél messzebbrõl látják. Rikító szín jó választás.
    Karbi csere pucolás kivitelezhetõ, de egy normális beállítás nem ártana. Ha nem tudjuk mit csinálunk, inkább hagyni kellene szakemberre.Nem csak csavarral lehet beállítani, van ott úszószint, tömítetlenség, levegõ benzin aránya, sebúrtû beállítás, fúvóka méret, behangolás.Lehet hogy csere lesz a vége, de egy új gépen én elsõre nem cserélnék.Pucolást még megértem. Bár az sem a használattól lett koszos.Szerintem!

  2. #832
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Nemrég vásároltam új sisakot Mt helmet. 16 év után. Xar szériát vagy típust sikerült kifognom.Pontosabban ebben a márkában a többi sem jobb, párat megnéztem utólag. Egyetlen hibáját nem tudom elfogadni,ez a plexi illeszkedése. Nem zár rendesen, és bejön a levegõ.Volt több Nolan sisakom,N21, N81 mindegyik hibátlan volt ebbõl a szemszögbõl.Nyáron nincs gond, de én télen is motorozok naponta. Nem kell hozzá pin lock páramentesítõ, mert alig párásodok a bejövõ levegõtõl. Viszont a hideg is bejön! Napszemüvege torzít a sarkoknál, de ez még beleférne.Amúgy kényelmes, és használható sisak lenne. Szerintem! :-)Ebbe az árba néztem több típust is, azok sem voltak meggyõzõbbek.

  3. #833
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,970
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 924
    Given: 955

    0 Not allowed!
    Sok helyen azt írták, hogy ezek a kínai motorok valahogy már újonnan is mocskos karburátorral érkeznek. A múltkor ránéztem az alján az elvezetõ csõre, el volt dugulva ilyen sárgás kristályos szerû zsír-trutyival. Ha a vége így nézett ki, akkor mi lehet benn a karburátorban? Szóval nem tudom, majd kiderül. A karburátorok nem annyira drágák, ha meg esetleg nem tudnám megcsinálni, akkor még mindig ott a szerelõ.

  4. #834
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Feb 2014
    Lakhely
    Canada
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 65
    Given: 8

    0 Not allowed!
    Az a sargas trutyi egy oxidaciot meggatlo vekony zsir reteg szokott lenni. Azert rakjak ra mert a tengeren mikor jon at a sos levego igy nem tesz kart az alkatreszekben. Es azert lett ilyen allagu mert ha benzin eri ilyen sargas kristaly lesz. Ez benne lehet a karbiban is. Ha szetszeded teljesen akkor fek tisztitoval( brake and parts clean) mosd ki a karbit. 2-3 dollar egy spray. ha a motor nagyjabol ment mielott nem indult akkor a karbi szetszedesnel az allito csavarok kitekeresenel szamold hany tekeressel jon ki mert nagyjabol vissza tudod allitani ugyan oda es az mar jo kiindulasi alap az uj beallitashoz.

  5. #835
    Administrator TMIB's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Mar 2013
    Lakhely
    USA
    Hozzászólások
    29,970
    Blog Entries
    60
    Thumbs Up
    Received: 924
    Given: 955

    0 Not allowed!
    Veszek karburátor-tisztító spray-t, 4 dollárért 2 flakonnal adnak, ingyen házhoz szállítás. A motor csak úgy ment ahogy írtam régebben, ha marha nagy fordulatszámra állítom, akkor lehet váltani vele egyesbe, különben nem lefullad, viszont az szerintem nem oké a motornak ha túl magas fordulatszámon pörög. A beállítások rosszak, úgyhogy megjegyeznem felesleges, mert tudom hogy rossz. Abban reménykedem hogy ha kipucolnám/kicserélném a karbit, akkor utána a beállítást is rendesen meg lehetne csinálni és nem kellene magas fokozaton pörgetni a motort hogy váltani lehessen vele.

    Nem kapkodok vele, úgyis jön a tél hamarosan. Tanulgatom, ahogy a mondás tartja.

    "Tanulni csak lassan, csak szépen, ahogy a csiga megy a jégen, úgy érdemes."


  6. #836
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Feb 2014
    Lakhely
    Canada
    Hozzászólások
    425
    Thumbs Up
    Received: 65
    Given: 8

    0 Not allowed!
    En mindenkepp a tisztitast csinalnam meg eloszor, mert az ujban is lehet olyan sarga zsir.

  7. #837
    MPF támogató Ihasz Laci's Avatar
    Csatlakozás dátuma
    Jun 2015
    Lakhely
    Somerset UK
    Hozzászólások
    1,751
    Blog Entries
    3
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 1

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló Tulelo Hozzászólás megtekintése
    Sok helyen azt írták, hogy ezek a kínai motorok valahogy már újonnan is mocskos karburátorral érkeznek. A múltkor ránéztem az alján az elvezetõ csõre, el volt dugulva ilyen sárgás kristályos szerû zsír-trutyival. Ha a vége így nézett ki, akkor mi lehet benn a karburátorban? Szóval nem tudom, majd kiderül. A karburátorok nem annyira drágák, ha meg esetleg nem tudnám megcsinálni, akkor még mindig ott a szerelõ.
    lehet betehetnel egy kulon benzinszurot a karburator ele, regen a simson-okra tettunk ilyeneket, lehet segit.

  8. #838
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Nov 2013
    Hozzászólások
    1,389
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 1

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló apii Hozzászólás megtekintése
    Nemrég vásároltam új sisakot Mt helmet. 16 év után. Xar szériát vagy típust sikerült kifognom.Pontosabban ebben a márkában a többi sem jobb, párat megnéztem utólag. Egyetlen hibáját nem tudom elfogadni,ez a plexi illeszkedése. Nem zár rendesen, és bejön a levegõ.Volt több Nolan sisakom,N21, N81 mindegyik hibátlan volt ebbõl a szemszögbõl.Nyáron nincs gond, de én télen is motorozok naponta. Nem kell hozzá pin lock páramentesítõ, mert alig párásodok a bejövõ levegõtõl. Viszont a hideg is bejön! Napszemüvege torzít a sarkoknál, de ez még beleférne.Amúgy kényelmes, és használható sisak lenne. Szerintem! :-)Ebbe az árba néztem több típust is, azok sem voltak meggyõzõbbek.
    MT Raptort használok lassan három éve nagy megelégedéssel, télen-nyáron, akkor 42 000 HUF volt Imetnél. Igaz, hogy csak kis robogóval, tehát max 50-70 km/h, lehet, hogy nagyobb sebességnél szelel, de erre ideálisnak tûnik nekem. Azt könnyen el tudom képzelni, hogy Akármelyik Nolan jobb. Viszont ami felnyitható állú és napszemcsis az nagyon nem ez az ár egy prémium márkától.

  9. #839
    Senior Member
    Csatlakozás dátuma
    Oct 2013
    Hozzászólások
    269
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0

    0 Not allowed!
    Sebességgel már nekem sincs gondom, mostanra csak két Simsonom maradt.
    A szelelést nem nagyon tudom elfogadni még egy olcsóbb sisaktól sem. Pláne 40 tempónál. Bár kinek mi az olcsó! 30 körül vettem, 20 éve sem volt olcsó a Nolan, de kíbírt 16 évet! Persze a nagyok sûrûbben cserélik, de hát õk a nagyok!
    Nem egy kategória sajnos, ha nem szelelne teljesen rendbe lenne nálam.
    Nolan almárkája a Grex, régi Nolan típusokat gyárt más márkanév alatt. Már sajnálom hogy nem olyat vettem.
    Ez van!

  10. #840
    MPF támogató
    Csatlakozás dátuma
    Nov 2013
    Hozzászólások
    1,389
    Thumbs Up
    Received: 4
    Given: 1

    0 Not allowed!
    Idézet Eredeti hozzászóló apii Hozzászólás megtekintése
    Sebességgel már nekem sincs gondom, mostanra csak két Simsonom maradt.
    A szelelést nem nagyon tudom elfogadni még egy olcsóbb sisaktól sem. Pláne 40 tempónál. Bár kinek mi az olcsó! 30 körül vettem, 20 éve sem volt olcsó a Nolan, de kíbírt 16 évet! Persze a nagyok sûrûbben cserélik, de hát õk a nagyok!
    Nem egy kategória sajnos, ha nem szelelne teljesen rendbe lenne nálam.
    Nolan almárkája a Grex, régi Nolan típusokat gyárt más márkanév alatt. Már sajnálom hogy nem olyat vettem.
    Ez van!
    Grexet jó, hogy mondod, mert lassan cserélek és akkor azokat is jobban szemügyre veszem. Egy régi zárt Grexet használtam, kb. fél évig az MT Raptor elõtt, az nem volt rossz. Szerencse, hogy nem volt jó a fejemre az olcsóbbik MT

    Szerintem nagyon meg kell nézni, hogy mire veszi az ember a sisakot és milyen felszereléssel. Sima plexijû zárt sisak sokkal jobb minõségû és olcsóbb, könnyebb és halkabb és biztonságosabb, mint egy felnyitható állú napszemcsis. Az más kérdés, hogy a biztonsági rés kisebb jelentõségû, ha csak lassan megy az ember, ha sokat megy minden napszakban, akkor a lehajtható napszemcsi válik fontossá, ha dolgokat intéz a városban gyakran, akkor a felhajtható állrész értékelõdik fel...

    Speciális füldugó és fülhallgató beszerzésén gondolkodom erõsen.
    http://totalbike.hu/sebessegoltara/2...?cp=1#comments
    http://totalbike.hu/sebessegoltara/2...?cp=1#comments

    Nem kéne amúgy egy külön motoros topic?

Posting Permissions

  • Te nem nyithatsz új topicot
  • Te nem szólhatsz hozzá
  • Te nem csatolhatsz fájlokat
  • Te nem szerkesztheted a hozzászólásaid
  •