0

Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Sisakba az a jó ha minél messzebbrõl látják. Rikító szín jó választás.
Karbi csere pucolás kivitelezhetõ, de egy normális beállítás nem ártana. Ha nem tudjuk mit csinálunk, inkább hagyni kellene szakemberre.Nem csak csavarral lehet beállítani, van ott úszószint, tömítetlenség, levegõ benzin aránya, sebúrtû beállítás, fúvóka méret, behangolás.Lehet hogy csere lesz a vége, de egy új gépen én elsõre nem cserélnék.Pucolást még megértem. Bár az sem a használattól lett koszos.Szerintem!
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Nemrég vásároltam új sisakot Mt helmet. 16 év után. Xar szériát vagy típust sikerült kifognom.Pontosabban ebben a márkában a többi sem jobb, párat megnéztem utólag. Egyetlen hibáját nem tudom elfogadni,ez a plexi illeszkedése. Nem zár rendesen, és bejön a levegõ.Volt több Nolan sisakom,N21, N81 mindegyik hibátlan volt ebbõl a szemszögbõl.Nyáron nincs gond, de én télen is motorozok naponta. Nem kell hozzá pin lock páramentesítõ, mert alig párásodok a bejövõ levegõtõl. Viszont a hideg is bejön! Napszemüvege torzít a sarkoknál, de ez még beleférne.Amúgy kényelmes, és használható sisak lenne. Szerintem! :-)Ebbe az árba néztem több típust is, azok sem voltak meggyõzõbbek.
Thumbs Up |
Received: 922 Given: 955 |
Sok helyen azt írták, hogy ezek a kínai motorok valahogy már újonnan is mocskos karburátorral érkeznek. A múltkor ránéztem az alján az elvezetõ csõre, el volt dugulva ilyen sárgás kristályos szerû zsír-trutyival. Ha a vége így nézett ki, akkor mi lehet benn a karburátorban? Szóval nem tudom, majd kiderül. A karburátorok nem annyira drágák, ha meg esetleg nem tudnám megcsinálni, akkor még mindig ott a szerelõ.
http://tuleloblog.blogspot.com
https://www.facebook.com/Túlélõblog-192123530821899/
Adakozás tárhelyre/domainre (PayPal): http://magyarprepperforum.us/donations/adakozas_MPF.htm
MagyarPrepperForum Discord chat: https://discord.gg/Rja2yhQZd2
Thumbs Up |
Received: 65 Given: 8 |
Az a sargas trutyi egy oxidaciot meggatlo vekony zsir reteg szokott lenni. Azert rakjak ra mert a tengeren mikor jon at a sos levego igy nem tesz kart az alkatreszekben. Es azert lett ilyen allagu mert ha benzin eri ilyen sargas kristaly lesz. Ez benne lehet a karbiban is. Ha szetszeded teljesen akkor fek tisztitoval( brake and parts clean) mosd ki a karbit. 2-3 dollar egy spray. ha a motor nagyjabol ment mielott nem indult akkor a karbi szetszedesnel az allito csavarok kitekeresenel szamold hany tekeressel jon ki mert nagyjabol vissza tudod allitani ugyan oda es az mar jo kiindulasi alap az uj beallitashoz.
Thumbs Up |
Received: 922 Given: 955 |
Veszek karburátor-tisztító spray-t, 4 dollárért 2 flakonnal adnak, ingyen házhoz szállítás. A motor csak úgy ment ahogy írtam régebben, ha marha nagy fordulatszámra állítom, akkor lehet váltani vele egyesbe, különben nem lefullad, viszont az szerintem nem oké a motornak ha túl magas fordulatszámon pörög. A beállítások rosszak, úgyhogy megjegyeznem felesleges, mert tudom hogy rossz. Abban reménykedem hogy ha kipucolnám/kicserélném a karbit, akkor utána a beállítást is rendesen meg lehetne csinálni és nem kellene magas fokozaton pörgetni a motort hogy váltani lehessen vele.
Nem kapkodok vele, úgyis jön a tél hamarosan. Tanulgatom, ahogy a mondás tartja.
"Tanulni csak lassan, csak szépen, ahogy a csiga megy a jégen, úgy érdemes."
![]()
http://tuleloblog.blogspot.com
https://www.facebook.com/Túlélõblog-192123530821899/
Adakozás tárhelyre/domainre (PayPal): http://magyarprepperforum.us/donations/adakozas_MPF.htm
MagyarPrepperForum Discord chat: https://discord.gg/Rja2yhQZd2
Thumbs Up |
Received: 65 Given: 8 |
En mindenkepp a tisztitast csinalnam meg eloszor, mert az ujban is lehet olyan sarga zsir.
Thumbs Up |
Received: 4 Given: 1 |
http://aludjazerdoben.blog.hu/ es a youtube csatornam https://www.youtube.com/channel/UCp0..._as=subscriber
Thumbs Up |
Received: 4 Given: 1 |
MT Raptort használok lassan három éve nagy megelégedéssel, télen-nyáron, akkor 42 000 HUF volt Imetnél. Igaz, hogy csak kis robogóval, tehát max 50-70 km/h, lehet, hogy nagyobb sebességnél szelel, de erre ideálisnak tûnik nekem. Azt könnyen el tudom képzelni, hogy Akármelyik Nolan jobb. Viszont ami felnyitható állú és napszemcsis az nagyon nem ez az ár egy prémium márkától.
Thumbs Up |
Received: 0 Given: 0 |
Sebességgel már nekem sincs gondom, mostanra csak két Simsonom maradt.
A szelelést nem nagyon tudom elfogadni még egy olcsóbb sisaktól sem. Pláne 40 tempónál. Bár kinek mi az olcsó! 30 körül vettem, 20 éve sem volt olcsó a Nolan, de kíbírt 16 évet! Persze a nagyok sûrûbben cserélik, de hát õk a nagyok!
Nem egy kategória sajnos, ha nem szelelne teljesen rendbe lenne nálam.
Nolan almárkája a Grex, régi Nolan típusokat gyárt más márkanév alatt. Már sajnálom hogy nem olyat vettem.
Ez van!
Thumbs Up |
Received: 4 Given: 1 |
Grexet jó, hogy mondod, mert lassan cserélek és akkor azokat is jobban szemügyre veszem. Egy régi zárt Grexet használtam, kb. fél évig az MT Raptor elõtt, az nem volt rossz. Szerencse, hogy nem volt jó a fejemre az olcsóbbik MT
Szerintem nagyon meg kell nézni, hogy mire veszi az ember a sisakot és milyen felszereléssel. Sima plexijû zárt sisak sokkal jobb minõségû és olcsóbb, könnyebb és halkabb és biztonságosabb, mint egy felnyitható állú napszemcsis. Az más kérdés, hogy a biztonsági rés kisebb jelentõségû, ha csak lassan megy az ember, ha sokat megy minden napszakban, akkor a lehajtható napszemcsi válik fontossá, ha dolgokat intéz a városban gyakran, akkor a felhajtható állrész értékelõdik fel...
Speciális füldugó és fülhallgató beszerzésén gondolkodom erõsen.
http://totalbike.hu/sebessegoltara/2...?cp=1#comments
http://totalbike.hu/sebessegoltara/2...?cp=1#comments
Nem kéne amúgy egy külön motoros topic?![]()